יונתן סינדל, פלאש 90

רה"מ נתניהו הודה לשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר: ''עבד בשקט מאחורי הקלעים, בנחישות ובמיומנות''
תום אברמסון14.8.20
0
0
0
רה"מ בנימין נתניהו, הודה היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו לשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר, על מעורבותו בקידום הסכם השלום המתגבש בין ישראל לאיחוד האמירויות.
נתניהו כתב: "אני אסיר תודה לשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר, על הסיוע שלו בהבאת הסכם שלום היסטורי עם איחוד האמירויות. הוא עבד בשקט מאחורי הקלעים, בנחישות ובמיומנות רבה עם עמיתו מאיחוד האמירויות ועם צוות הבית הלבן כדי להביא לכך. מדינת ישראל מודה לך, רון''.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
