משרד החוץ

שר החוץ אשכנזי: "מודה לנשיא טראמפ ולמזכיר המדינה פומפאו על תרומתם למהלך. פתח להסכמים נוספים"
אלדר ממן13.8.20
0
0
0
שר החוץ גבי אשכנזי על חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות: "אני מודה לנשיא טראמפ ולעמיתי מזכיר המדינה פומפאו על תרומתם למהלך זה היציבות במזרח התיכון, הרחקת איומים בטחוניים וקרוב הסכמים עם עמי האזור- אלו הם היעדים שלי ושל ״כחול לבן״.
הבשורה על נרמול היחסים עם איחוד האמירויות היא חשובה ומהווה פתח להסכמים נוספים. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו על ההסכם.
אני מודה לנשיא טראמפ ולעמיתי מזכיר המדינה פומפאו על תרומתם למהלך זה.
אני מברך גם על ההמנעות מתכנית הסיפוח החד צדדית ומתחייב כי תכנית טראמפ המלאה והמאוזנת תידון בהמשך בהרחבה ובהתייעצות עם מדינות האזור".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
