הדס פארוש, פלאש 90

פרופ' גמזו מזהיר: "סגר עדיין על השולחן, מקווה שלא נגיע לשם"
מישל מחנין11.8.20
0
0
0
הפרויקטור הלאומי למאבק בנגיף הקורונה בישראל, פרופ' רוני גמזו, אמר הערב (שלישי) כי הוא מעוניין להימנע מהטלת סגרים ככל הניתן, אך הודה כי הצעד לא ירד מהפרק.
לדבריו, "הסגר עדיין על השולחן", אך "ישראל עושה מאמצים עילאיים שלא נעשים במדינות אחרות כדי להימנע מסגר".
עוד אמר גמזו: "אתמול נפגשתי עם כל מנהלי בתי החולים והם חיזקו אותי. יש עדיין זמן אבל צריך לשים אצבע על הדופק, לעקוב כל הזמן, לפתור בעיות, לשחרר לחצים ולתת לבתי החולים בירושלים שיש סביבם תחלואה גבוהה עזרה וויסות חולים. אני לא רוצה להשתמש במושגים של אי ספיקה וקריסה, אנחנו לא שם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
