אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גנץ יתאשפז בשיבא וינותח הלילה בגבו - השר ביטון ימלא את מקומו
מישל מחנין11.8.20
0
0
0
שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ צפוי להגיע למרכז הרפואי שיבא בשעות הקרובות (שלישי) ולהתחיל בסדרת בדיקות בליווי הצוות הרפואי של המחלקה האורתופדית בבית החולים שיבא תל השומר.
בסיומן, לפנות בוקר, צפוי השר להיכנס לניתוח בגבו במטרה להתגבר על פגיעה שנגררת עוד משירותו הצבאי והחמירה בחודשים האחרונים. מדובר בהליך כירורגי שצפוי לערוך מספר שעות. עדכונים יועברו בהמשך ובהתאם לצורך.
בשעות הניתוח צפוי השר מיכאל ביטון למלא את מקומו של גנץ במשרד הביטחון, בכפוף לאישור הממשלה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
