עדינה ולמן, דוברות הכנסת

אדלשטיין על מניעת הריסת בית המחבל: "בג"ץ ובצלם על סטרואידים"
מישל מחנין10.8.20
0
0
0
שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (שני) את החלטת בג"ץ למנוע את הריסת בית המחבל שרצח את חייל גולני עמית בן יגאל הי"ד.
השר אדלשטיין: "צריך להוציא כרטיס אדום לבג"ץ. החלטותיו פוגעות פעם אחר פעם בערכיה של מדינת ישראל. באוסלו יצחק רבין ז"ל דיבר על "בלי בג"ץ ובלי בצלם". קיבלנו את בג"ץ ובצלם על סטרואידים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
