יונתן זינדל, פלאש 90

קרעי בתגובה להתערבות בעיריית ראש העין: "סיבה מוצדקת ללכת לבחירות - כדי לפרק את החונטה הזו"
מישל מחנין6.8.20
0
0
0
חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) הגיב הערב (חמישי) להתערבות הפרקליטות והיועמ"ש בעיריית ראש העין ובסמכות נבחרי הציבור.
חה"כ קרעי: "אם יש סיבה אחת, הכי מוצדקת, ללכת לבחירות, זה רק כדי לפרק את החונטה הזו הזוכה לגיבוי של שר המשפטים.
ועדיין, עם תקציב חד שנתי, יש ממשלה, אין בחירות. שלא יעבדו עליכם. לגנץ נמאס ללכת לבית הספר והוא החליט לסגור אותו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
