ויקיפדיה

פרופ' גמזו לשרים: "אין הצדקה לסגר מלא"
אלדר ממן5.8.20
0
0
0
פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו אמר היום (רביעי) לשרים במהלך קבינט הקורונה כי הוא מתנגד בשלב זה לסגר כללי.
לדבריו, "יש להתערב במה שקורה בערים האדומות אך אין הצדקה לסגר מלא - בתי החולים אינם במצב של אי ספיקה, וסגר יגרום לקשיים כלכליים וחברתיים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
