עדינה ולמן, דוברות הכנסת

סמוטריץ' דורש מהליכוד לתמוך בפסקת ההתגברות: "לא מספיק לקטר ולנאום"
מישל מחנין2.8.20
0
0
0
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב הערב (מוצ"ש) לציוצו בטוויטר של חבר הכנסת מיקי זוהר, בו נכתב: "בע"ה אמליץ לנתניהו לתמוך בפסקת ההתגברות שיעלה השבוע. אסור לנו ללכת נגד הבוחרים שלנו".
סמוטריץ' הגיב: "אם לכחול לבן מותר היה להפר את ההסכם הקואליציוני בשביל הקשקוש של חוק הפסיכולוגים, לליכוד ולמפלגות החרדיות מותר, והן אפילו חייבות לעשות את זה, בשביל פסקת ההתגברות, שהייתה בלב ההבטחות שלהן בשלוש מערכות הבחירות האחרונות.
לא מספיק לקטר ולנאום על תחלואי מערכת המשפט. אפשר וצריך גם לתקן!"
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
