
אחרי שחסמו את הכניסה לקיסריה | המשטרה פיזרה אנרכיסטי שמאל
מישל מחנין1.8.20
0
0
0
במשך זמן רב הכניסה לעיר קיסריה הייתה סגורה בעקבות קומץ אנרכיסטים מטעם השמאל שחסמו את המקום. כלי רכב נתקעו ולא יכלו לצאת מן העיר.
בהמשך, בליווי פרשים פיזרה המשטרה בדקות האחרונות את המפגינים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
