יובל כהן, 0404

מגפת הקורונה | יותר מ-1,200 בני אדם מתו מהנגיף ביממה האחרונה בארה"ב, 854 במקסיקו
תום אברמסון29.7.20
0
0
0
בארה"ב מתו ביממה האחרונה 1,227 בני אדם, כתוצאה מנגיף הקורונה הקטלני, כך פירסמה הלילה (רביעי) סוכנות הידיעות רויטרס. מדובר במספר המתים היומי הגבוה ביותר במדינה מאז חודש מאי.
עד כה מתו במדינה מהנגיף כ-150,000 בני אדם.
משרד הבריאות במקסיקו מסר כי, ביממה האחרונה מתו במדינה 854 חולי קורונה, בברזיל מתו ביממה האחרונה 921 בני אדם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
