לע"מ

רה"מ ושר הבריאות בסורוקה: "המסכה עוזרת, האזרחים צריכים להיזהר" | צפו
מישל מחנין28.7.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיימו היום (שלישי) סיור במרכז הרפואי "סורוקה" בבאר שבע, במסגרתו ביקרו במחלקת הקורונה וקיבלו סקירות ממנהל בית החולים, רופאים ובכירים נוספים על ההיערכות לחורף.
ראש הממשלה אמר במהלך הביקור: "התרשמתי מהמסירות של הצוותים. רצינו לדעת מה כושר הספיקה של בתי החולים - מתיי נגיע לנקודת אזהרה שלא יכולים לקבל יותר חולים. כרגע יש עוד מרחב". רה"מ ושר הבריאות הזהירו כי נכון לעתה יש להמשיך ולהצטייד במסכות, המסייעות למאבק בנגיף.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
