Hadas Parush, Flash90

הקורונה בכנסת: מאבטח מיחידת המשמר נדבק בנגיף
מישל מחנין27.7.20
0
0
0
קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, פנה לפני דקות אחדות (שני) במייל לכלל באי משכן הכנסת, נוכח עדכון שקיבל כי מאבטח מיחידת המשמר נמצא חיובי בבדיקה לנגיף הקורונה.
בפנייתו מדגיש ניצב גריף כי על פי התחקור הראשוני שבוצע, נמצא כי היום האחרון בו שהה המאבטח בכנסת היה יום חמישי ה-23/7.
לאור ממצאים אלו מדגיש ניצב גריף בפנייתו כי כל מי שבא עם המאבטח במגע או שהה בקרבתה יפעל בהתאם להנחיות המופיעות באתר משרד הבריאות -אשר ימשיך מבחינתו בבדיקה האפידרמיולוגית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
