
אלופים!?? כוחותינו מגדוד 50 תופסים קו בחברון: "גם אם חם, אנחנו פה בשביל האזרחים"
מישל מחנין27.7.20
0
0
0
לוחמי גדוד 50 של הנח״ל בחטמ״ר יהודה ממשיכים לשמור על הביטחון בכל מזג אוויר.
רב״ט איתי יקותיאל ורב״ט נדב לב תופסים קו בחברון: ״נמשיך לשמור על הביטחון בגזרה, וגם אם חם מאוד בחוץ זה לא ישבור אותנו אנחנו פה בשביל האזרחים ונבצע את המשימות שלנו הכי טוב שאפשר״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
