מד"א

בת 45 נהרגה כתוצאה מתאונה עם מעורבות 5 כלי רכב
מישל מחנין25.7.20
0
0
0
הולכת רגל כבת 45 נהרגה הערב (מוצ"ש) בתאונה עם מעורבות מספר כלי רכב (ככל הנראה חמישה) בכביש 6, בסמוך למחלף שורק.
יענקי ויינברג סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית גת דיווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות 5 כלי רכב והולכת רגל שיצאה מרכבה ככה"נ עקב תקלה.
למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של הולכת הרגל לאחר מאמצי ההחייאה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשלושה נפגעים באורח קל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
