0404

לוחם עולה מארה״ב סוגר כבר 37 יום ושומר כעת באזור קלקיליה: ״גאה על הזכות הזאת״
אלדר ממן24.7.20
0
0
0
רב"ט בני פיינס, עולה מארה"ב, לוחם במסייעת שיריון, פלוגת נחשול, גדוד 71, שסוגר 37 יום ושומר ברגע זה בעמדה בחטמ"ר אפרים- גזרת קלקיליה:
"לא ראיתי את הבית והמשפחה כבר תקופה, אבל אני מרגיש שזה למטרה חשובה- מישהו צריך להגן ולשמור פה על התושבים, ואני גאה שיש לנו את הזכות לעשות את זה.
אני רוצה לאחל למשפחה שלי ולכל עם ישראל שבת שלום ורק בריאות".
בני יקר, עם ישראל מודה לך!
הפוסט זכה לחיבוק חם מגולשי דף הפייסבוק של חדשות 0404:
https://www.facebook.com/www.0404.co.il/photos/a.556600004412785/4228072397265509/?type=3&theater

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
