יח"צ

6 חודשי עבודות שירות נגזרו על השחקן משה איבגי
אלדר ממן23.7.20
0
0
0
בית משפט השלום בחיפה גזר הבוקר (ראשון) עונש של שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי לשחקן משה איבגי, לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים.
בינואר האחרון הרשיע בית המשפט את איבגי בשתי עבירות של מעשה מגונה וזיכה אותו משלושה אישומים נוספים.
פרקליטו של איבגי אמר ביציאה מהדיון כי "הוא מאוכזב מגזר הדין, אנחנו שוקלים לערער עליו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
