דובר צה"ל

המתיחות בצפון | בהתאם להערכת מצב - הוחלט בצה"ל על תגבור נקודתי של פיקוד הצפון בגדוד חי"ר
תום אברמסון23.7.20
0
0
0
דובר צה"ל מסר הבוקר (חמישי) כי, בעקבות המתיחות הביטחונית בגבול הצפון מול איראן וארגון הטרור חיזבאללה ובהתאם להערכת המצב שהתקיימה, הוחלט על תגבור נקודתי של פיקוד הצפון בגדוד חי״ר.
כזכור, בתחילת השבוע כוחותינו מחיל האוויר חיסלו, על פי דיווחים זרים, פעיל חיזבאללה במהלך תקיפה אווירית בשמי דמשק.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
