איחוד הצלה

רוכב אופנוע נהרג בתאונה בסמוך לצומת הכניסה לאזור
מישל מחנין22.7.20
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 45 נהרג היום (רביעי) בהתנגשות במעקה בטיחות בכביש 44, בסמוך לצומת הכניסה לאזור.
ליאור ארגי, חובש באיחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע שהתנגש במעקה בטיחות".
יניב אביוב, חובש באיחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה: "ביצענו בו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
