0404

שמונה מפגיני שמאל נעצרו בירושלים לאחר שתקפו שוטרים
אלדר ממן21.7.20
0
0
0
שמונה מפגיני שמאל נעצרו הערב (שלישי) בירושלים לאחר שתקפו שוטרים סמוך למעון ראש הממשלה. המפגינים צעדו מבית ראש הממשלה עד למשכן הכנסת, שם הפגינו במשך שעתיים.
מפגינה אחת ביזתה את סמל המדינה והתפשטה למול המצלמות על סמל המנורה מחוץ לכנסת.
לאחר כשעתיים חזרו מפגיני השמאל להפגין בסמוך למעון ראש הממשלה והחלו להפר את הסדר ולהפעיל אלימות כנגד כוחות המשטרה במקום.
מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מאפשרת את המשך קיומה של המחאה בכיכר פריז, ועצרה מפגינים, חלקם בחשד להפרת סדר וחלקם בחשד לתקיפת שוטרים.
המשטרה שבה ומדגישה למפגינים, כי תאפשר את המחאה, אך לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, פגיעה בציבור ובשוטרים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
