דוברות המשטרה

מחאה אלימה ביפו: מפגינים השליכו אבנים לעבר שוטרים והציתו פחים
מישל מחנין19.7.20
0
0
0
מפגינים ערבים השליכו אבנים הערב (ראשון) לעבר שוטרים ביפו, במסגרת מחאתם האלימה על כוונת עיריית ת"א-יפו לפנות את מתחם בית הקברות המוסלמי.
משטרת ישראל מסרה כי החלה במקום תהלוכת קטנועים וצעידה לא חוקית של המפגינים, תוך חסימת כבישים והצתת פחי אשפה בציר יפת, דרך כיכר השעון.
המשטרה חסמה את תנועת כלי הרכב בציר, ושוטרים החלו בירי כדורי גומי ורימוני הלם כדי לפזר את ההפגנה. במסגרת העימותים עם השוטרים, ארבעה מפגינים נעצרו בגין הפרת סדר ושימוש באלימות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
