פלאש 90

השר אוחנה: "על ליאת בן ארי להתפטר מתפקידה"
מישל מחנין19.7.20
0
0
0
השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, אמר הערב (ראשון) במהלך ראיון בערוץ 20 כי "ליאת בן ארי, התובעת הכללית בתיקי נתניהו, צריכה להתפטר מתפקידה".
השר אוחנה הוסיף: "בושה וחרפה שמי שמטיפים כל היום לניקיון כפיים וטוהר מידות ושמירת החוק, וממציאים תיקים שלא היו – פתאום מתגלים בקלקלתם. בהחלט אני חושב שאין מקום שהיא תמשיך שם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
