- שבת שלום ופורים שמח עם ישראל היקר!
- שמונה שוטרים נפצעו במהלך ההפגנה האלימה באום אל פאחם
- התחבורה הציבורית לירושלים תופסק בשושן פורים, גם ההסעות לעיר יא...
- הלוויתו של סמל-ראשון יוֹנָתָן גְּרָנוֹת ז"ל תערך ביום א׳ בקיבו...
- פצועים קשה ובינוני בתאונת דרכים סמוך לצומת שומרה
- שוטר נפצע במהלך ההפגנות האלימות באום אל פאחם - 4 ערבים נעצרו ל...
- המפכ"ל שבתאי על תקיפת השוטרים בשוק מחנה יהודה: "התמונות קשות ו...
- פעוטה נחנקה מאכילת ענבים בבית בקריית אתא
- היועמ"ש מבהיר: "לא הנחיתי לעצור את מתן החיסונים למדינות זרות"
- בצומת עציונה נערכה הפגנה במחאה על גדר התפר הפרוצה: "הקורבן הבא...

אלו הדגשים החשובים ביותר לקידום אתר בגוגל
בעלי עסקים, הסכיתו ושימעו. מאות מחקרים שהתקיימו בענף העסקי הוכיחו מעל כל ספק: האלמנט המשפיע ביותר על סיכויי הצלחתה של חברה (או עסק) הוא איכות קידום האתר שלה. כדי להצליח בימינו חייבים להקפיד על תהליך קידום אתרים מקצועי ונכון שיוביל את האתר שלכם אל צמרת תוצאות החיפוש של גוגל. אם לא תקפידו על כך, תהפכו ללא רלוונטיים. איך יוצרים קידום שיוביל אתכם לפסגות ההצלחה? קראו והבינו.
קידום אורגני או ממומן?
ראשית כל, חשוב להבהיר את ההבדל בין שני מונחים שחייבים להיות מוכרים לכל בעל אתר עסקי ברשת: קידום אורגני לעומת קידום ממומן. השיטה הראשונה עוסקת במגוון פעולות מושכלות הנעשות על מנת לקדם את תוצאות החיפוש של אתר מסויים, למעט תשלום פרסומי ישיר למנוע החיפוש. בטח כבר הבנתם שהקידום הממומן הוא בדיוק זה: משלמים ל"גוגל" ושות' והאתר שלכם מופיע בצמרת, אבל תחת קטגוריית ה"פרסומי", "ממומן" או כל נוסח דומה. היתרון של הקידום הזה: אתם תמיד בצמרת, בלי קשר לאיכות האתר שלכם. החיסרון (המאוד משמעותי): גם יקר וגם יוצר הרבה אנטיגוניזם אצל גולשים רבים, שמבקשים לראות תוצאות "מהימנות" (כביכול) ולא כאלו שכסף ישיר מעורב בהן.
ההמלצה שלנו – העדיפו קידום אתרים אורגני. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם אתר איכותי ומושקע שמתעדכן כל העת על פי ההעדפות של גוגל. אם האתר שלכם ברמה גבוהה, גוגל כבר ידע לזהות זאת וגם גולשים פוטנציאליים.
הדגשים של קידום אתרים אורגני איכותי
קידום שכזה כולל כמה כללי ברזל שחייבים לעמוד בהם על מנת להשיג תוצאות:
- הכוכב הראשי – התוכן: קברניטי גוגל והמתחרות, וגם הגולשים, מחפשים, בראש ובראשונה, תוכן איכותי, עמוק, מקורי, שמעניק ערך מוסף אמיתי לגולש. על כן חשוב לעבות את דפי האתר בתוכן מקצועי/שיווקי רלוונטי ולשנות אותו חדשות לבקרים (אך לא באופן תדיר מידי). חשוב גם לשלב בתוכן מילות מפתח רלוונטיות לאחר ביצוע חקר מעמיק בנושא. אלו המילים שלקוחות פוטנציאליים יקישו במנוע החיפוש מתוך מטרה להגיע לאתר איכותי כשלכם.
- חווית גלישה: כשאתם נכנסים לחנות שנעימה לכם, אתם לבטח תישארו בה זמן רב – היא מסודרת, מעוצבת, קל להתמצא בה והיא מעניקה לכם חוויה ייחודית. כך גם באינטרנט. תייצרו לגולש שלכם אתר מעניין ושובה עין? הוא יישאר אצלכם הרבה ואת זה אוהבים בגוגל! קידום איכותי יכול להשיג זאת באמצעות שיפור "יחס ההמרה" של האתר שלכם. נתון זה המושפע מכמה גורמים (זמן הגלישה הממוצע באתר שלכם, הפעולות אותן ביצעו הגולשים, אחוז גולשים שנטשו את האתר בחלוף זמן קצר ועוד) ומשפיע באופן אקוטי על קידום האתר שלכם במנועי החיפוש.
- קישורים פנימיים: כבר ציינו כי אתר שבנוי היטב, זה אתר שגוגל אוהב. אחת השיטות הטובות ביותר לגרום לגוגל "להתאהב" באתר שלכם, היא באמצעות יצירת מערך קישורים פנימיים איכותי. למשל, רצוי שמדף הבית של האתר שלכם יצאו קישורים לדפים של שירותים ומוצרים ספציפיים שאתם מציעים. באופן זה לא רק שהניווט באתר שלכם יהיה נוח ויעיל, אלא גם גוגל יוכל לאנדקס את הדפים השונים ולדרג אותם בצורה יעילה במנוע החיפוש.
- התאמה למאה ה-21: ובסופו של דבר, גם האתר האיכותי ביותר מבחינת תוכן וחווית גלישה, לא באמת יהיה מקודם גבוה ללא התאמה מושלמת למאה ה- 21. מה זה אומר? ובכן, מרבית האנשים נמצאים כל היום מול מסך הטלפון החכם שלהם או הטאבלט. בהתאם לזאת, קידום אתר בצורה נכונה חייב לקחת בחשבון את התאמת האתר לגרסאות המובייל השונות. האתר חייב לאפשר גלישה נוחה ומהירה ללא תקיעות למיניהן ומבלי שהגולש יצטרך "להרוס את העיניים" על מנת לקרוא או "להתייבש" עד להעלאת התמונות. הקפידו על כך ותזכו בכניסות מרובות.
קידום אתר נכון כולל עוד מרכיבים רבים בדרך להצלחה, ומומלץ להיעזר בשירותיה של חברת קידום מומחית ולא לסמוך על הידע החלקי שלכם בנושא. שיהיה בהצלחה!