דוברות מד"א

פעוטה נפלה מגובה רב באשדוד - מצבה קשה
אלדר ממן14.7.20
0
0
0
פעוטה כבת חצי שנה, נפלה מגובה רב ברחוב הרב שלום שבזי באשדוד, צוות מד"א הגיע למקום והעניק לה טיפול ראשוני בסופו היא פונתה לבית החולים אסותא מעורפלת הכרה ודימום מוחי. לאחר שהפעוטה הגיעה לבית החולים אסותא וחוברה למכונת הנשמה, הוחלט להעבירה לבית החולים איכילוב.
חובש הצלה אליעזר שטיסל סיפר: "כשהגעתי למקום מצאתי פעוטה כבת 5 חודשים בזרועות אִמה לאחר שככל הנראה נפלה מגובה של כ-2 קומות. ביצעתי בדיקות רפואיות והיא היתה מעורפלת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקתי לה טיפול רפואי מציל חיים והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה". (צילום ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
