ידידיה כהן, 0404

חולת קורונה כבת 90 נפטרה בביה"ח אסותא באשדוד
מישל מחנין12.7.20
0
0
0
בית החולים הציבורי אסותא באשדוד הודיע היום (ראשון) על פטירתה של חולת קורונה כבת 90.
מביה"ח נמסר: לצערנו, לפני זמן קצר נפטרה מטופלת מסיבוכי נגיף הקורונה. מדובר באישה בעשור התשיעי לחייה שהובאה בתחילת היום לבית החולים כאשר היא סובלת מאי ספיקה נשימתית ומוגדרת במצב קשה.
ביה"ח מוסר את תנחומיו למשפחה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
