דוברות משרד הבריאות

פרופ' גרוטו לראש עייריית ביתר עלית: משרד הבריאות שוקל להטיל סגר על העיר
אלדר ממן7.7.20
0
0
0
המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו הודיע לראש עייריית ביתר עלית כי על רקע מספר הנדבקים הגבוה בביתר עלית, משרד הבריאות שוקל להטיל סגר על העיר.
ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין: "מתנגד להטלת הסגר. כל עוד לא מתקיים הליך פינוי יעיל , הסגר לא מועיל ורק מעצים את התחלואה בעיר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
