אנתוני הרשקו

משבר הקורונה במשק | 500 מעובדי אל על יוצאו לחל"ת - מתוכם 100 טייסים
תום אברמסון2.7.20
0
0
0
חברת התעופה אל על הודיעה הערב (חמישי) על הוצאה של 500 עובדים נוספים לחל"ת, בעקבות משבר הקורונה.
מהחברה נמסר: "מאחר והטייסים מסרבים לאייש את טיסות החברה (טיסות מטען ומספר מצומצם של טיסות נוסעים), אנו נאלצים לבצע התאמות כוח אדם ולהוציא 500 עובדים נוספים לחל"ת, מתוכם 100 טייסים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
