פלאש 90

פרופ׳ גרוטו: ״הקורונה כאן כדי להישאר - אנחנו צריכים ללמוד לחיות איתה״
תום אברמסון30.6.20
0
0
0
המשנה למנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ איתמר גרוטו, התייחס הבוקר (שלישי) בראיון בגל״צ לעלייה בתחלואה בנגיף הקורונה ואמר: ״עלייה חדה יותר במספר החולים, תוביל להחרפת הצעדים״.
גרוטו הוסיף: ״כל עוד יש מעט חולים קשים, נוכל להסתפק בהגבלות הנוכחיות. החרגת הגבלת ההתקהלות על חתונות - כי מדובר באירועים של פעם בחיים ולא נכון לעצור תכנון ארוך כזה. הקורונה כאן כדי להישאר ואנחנו צריכים ללמוד לחיות איתה״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
