חברת החשמל

בשל חשש מגל השני: חברת החשמל סוגרת את מרכזי קבלת הקהל
אלדר ממן28.6.20
0
0
0
בעקבות החשש מהתפשטות מחודשת של הנגיף, חברת החשמל הודיעה כי תסגור החל ממחר(יום שני), את שירותי קבלת הקהל בכל הסניפים.
מחברת החשמל נמסר כי "במקום קבלת קהל – יינתן שירות טלפוני באמצעות "שיחה חוזרת". עובדי מרכזי השירות (קבלת קהל) בחברת החשמל יעניקו שירות ללקוח בזימון מראש לשיחת טלפון (CALL BACK ) כתחליף לשירות הפרונטלי.
לקוח המעוניין בשירותי קבלת קהל, יזמן תור לשירות באמצעות אפליקציית MY VISIT, ועובד מרכז השירות יחזור אליו עד חצי שעה ממועד קביעת התור.
זימון שיחה חוזרת יינתן ב 3 קבוצות שירותים- קבלת קהל, הזמנות חיבור ובדיקת מתקן חשמלי. מחברת החשמל נמסר כי למרות המצב, עובדי החברה ימשיכו במתן שירות מיטבי ללקוחותיה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
