דובר צה"ל

89 חולי קורונה בצה"ל
אלדר ממן24.6.20
0
0
0
דובר צה"ל מפרסם הערב (רביעי) את נתוני חולי הקורונה בקרב חיילנו.
מהנתונים עולה כי עד כה חלו בצה"ל 326 משרתים בחובה, בקבע ועובדי צה״ל - כולם במצב קל. מתוכם 237 החלימו או השתחררו משירות. נכון להיום (רביעי) ישנם 89 חולים בצה״ל.
4,086 משרתים נמצאים בבידוד – בחובה, בקבע ועובדי צה״ל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
