
מנכ"ל משרד הבריאות: החולים המאומתים מפוזרים ביותר מ-50 יישובים, מלמד על התפשטות רחבה
מישל מחנין21.6.20
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי מסר הערב (ראשון) הצהרה לתקשורת, בעקבות העלייה במספר חולי הקורונה בישראל.
לוי מסר: ''אנחנו מבצעים כ-15 אלף בדיקות ביום ואחוז החיובים הולך ועולה. אנחנו עוברים את ה-2 אחוז חיובים בבדיקות. שיעור ההדבקה גדל.
אנחנו רואים יותר מאומתים צעירים מאשר בתקופה הקודמת. המאומתים מפוזרים ביותר מ-50 ישובים. התחלואה היא תחלואה קהילתית וזה מאתגר''.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
