
ללא אישור | מוא״ז מטה אשר הכניסה לוגו משרדו של דרעי למודעה על אירוע גאווה ורפורמים
בועז גולן19.6.20
0
0
0
המועצה האזורית מטה אשר הכניסה למודעת פרסום על אירועים הקשורים בחודש הגאווה והרפורמים את לוגו המשרד לפיתוח הנגב והגליל וזאת ללא ידיעת וללא קבלת אישור מהשר אריה דרעי או ממי ממשרדו.
בין האירועים ההזויים: הרצאה של עופר מהמרכז הרפורמי - ״הקצין הטראסג׳נדר הראשון בצה״ל״.
הצופה במודעה יסבור כי המשרד נותן חסות לאירוע, אלא שבמשרד מבהירים כי הדבר שקרי.
מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל נמסר בתגובה לחדשות 0404: ״המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, לא קשור בשום דרך למודעה שהופצה מטעם מועצה אזורית מטה אשר. מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ביקש מראש המועצה, להסיר את לוגו המשרד מהמודעה המדוברת״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
