משה ביטון

שר החינוך גלנט על מאבק המורים על החופש הגדול: "לא נאפשר לבודדים להביא לאנרכיה במדינה"
אלדר ממן18.6.20
0
0
0
שר החינוך יואב גלנט התייחס הערב (חמישי) למאבק שמנהל ארגון המורים מול משרד החינוך שבראשותו נגד קיצור החופש הגדול במספר ימים.
לדברי השר גלנט: "מדינת ישראל ומערכת החינוך בכלל זאת נמצאת בימים לא רגילים וכולנו נדרשים להכנס מתחת לאלונקה ולתרום את חלקנו במסגרת צו השעה.
מערכת החינוך חשובה ומשפיעה על כל אזרחי מדינת ישראל. לא נאפשר לבודדים להביא לאנרכיה במדינה בשל שאיפות אישיות וקטנוניות.
אנחנו מחוייבים לתלמידים, למורים ולהורים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
