יובל כהן, 0404

בארה"ב מעריכים: יותר מ-201 אלף בני אדם ימותו במדינה מקורונה עד אוקטובר
תום אברמסון16.6.20
0
0
0
חוקרים באוניברסיטת וושינגטון שבארה"ב העריכו הלילה (שלישי) כי יותר מ-201 אלף בני אדם ימותו במדינה כתוצאה מנגיף הקורונה הקטלני עד חודש אוקטובר.
על פי החוקרים, בקליפורניה ימותו בתקופה זו יותר מ-15 אלף בני אדם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
