חגית אברהם

בעקבות הפרת הבידוד של ירדן שועה: מכבי חיפה נקנסה ב-30,000 שקלים
תום אברמסון11.6.20
0
0
0
במנהלת הליגה החליטו הערב (חמישי) להטיל קנס של 30,000 שקלים על מכבי חיפה בעקבות הפרת הבידוד של החלוץ, ירדן שועה. כזכור, שועה תועד כשהוא מבלה במסיבה בקיסריה ביום שישי האחרון, יומיים לפני הדרבי החיפאי שנערך באצטדיון סמי עופר.
היו"ר ארז כלפון, כתב למנכ"ל הירוקים, אסף בן דב: "אני מקווה כי השחקן יטופל במלוא חומרת הדין וכי המסר יועבר בתקיפות בקרב שחקני המועדון ועובדיו, באופן שימנע הישנות מקרים מעין אלו ויאפשר את סיום העונה תוך שמירה מיטבית על בריאות השחקנים, הצוות והקהל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
