עדינה ולמן, דוברות הכנסת

חיילים שהשתחררו בתקופת הקורונה יוכלו לפדות עד 4,000 ש"ח מהפיקדון לכל מטרה
אלדר ממן10.6.20
0
0
0
חיילים שהשתחררו בתקופת הקורונה יוכלו כבר בשבועות הקרובים לפדות עד 4,000 ש"ח מהפיקדון לכל מטרה, כך נמסר בהודעה משותפת של משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון ומשרד האוצר.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, בני גנץ, שר האוצר, ישראל כץ והשר לנושאים אזרחים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, מקדמים את שינוי חוק הפיקדון, כך שחיילים משוחררים יוכלו לפדות עד 4,000 ש"ח לכל מטרה, לפי סכום היתרה בפועל. זאת בהמשך להרחבת התוכנית הכלכלית שאושרה בממשלה.
תזכיר החוק בנושא פורסם היום (רביעי) לאחר עבודת מטה בין המשרדים, מתוך רצון לסייע לחיילים שנאלצו להתמודד מיד עם שחרורם עם השלכות הקורונה, והוא צפוי להיות מקודם כהוראת שעה שתהיה תקפה לחודשיים, כבר בשבועות הקרובים. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
