שלמה מור

עובדת בית רה"מ שמכשירה הוחרם הגישה ערר: "השופט אפילו לא רצה לשמוע אותי"
מישל מחנין9.6.20
0
0
0
לבית המשפט המחוזי במרכז הוגש לפני מספר דקות כתב ערר של עובדת בית ראש הממשלה, שמכשירה הנייד הוחרם על ידי להב 433.
בכתב הערר שהוגש באמצעות עו"ד איתמר בן גביר, נטען שטעה השופט אבנון שלא הסכים לקיים דיון בנוכחות שני הצדדים, במיוחד נוכח הטענות כי פריצה לטלפון הנייד אינה נחוצה, איננה מידתית, ויש בה פגיעה בפרטיות. בית המשפט המחוזי התבקש לעכב את החלטת בית המשפט השלום, עד לדיון בבקשה.
העובדת טענה שלא סביר ששופט השלום לא הסכים לשמוע אותה, ועורך דינה בן גביר מסר כי מדובר בשאלה עקרונית, והחלטת שופט השלום סותרת את עולם הערכים בחברה דמוקרטית, המאפשרת זכות טיעון, וודאי למי שנפגע ממעשי הרשות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
