תיעוד מבצעי מד״א

רוכב אופנוע החליק על הכביש בלוד - פונה לבית החולים במצב קשה
תום אברמסון8.6.20
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 18 החליק הבוקר (שני) על הכביש ברחוב פסח לב בלוד.
צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא, במצב קשה עם חבלת בטן. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
