0404

תלמידה ממקיף ג׳ בבאר שבע אובחנה חיובית לקורונה - בית הספר נסגר ללימודים
תום אברמסון3.6.20
0
0
0
תלמידה מבית הספר מקיף ג׳ בבאר שבע אובחנה חיובית לנגיף הקורונה.
העירייה מסרה הבוקר (רביעי) כי על פי החלטת שר החינוך, בית הספר נסגר ללימודים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
