יח"צ

קורונה בבי"ס בירושלים: 550 יכנסו לבידוד, ביה"ס ייסגר
מישל מחנין3.6.20
0
0
0
שני תלמידים בחטיבת הביניים ובתיכון ״סליגסברג״ שבארמון הנציב אובחנו כנשאי נגיף הקורונה. בית הספר ייסגר החל מהיום (רביעי) וכ-550 תלמידים ואנשי צוות יכנסו לבידוד.
מהנהלת ביה"ס נמסר: "היום הגיעו תוצאות בדיקה של שני תלמידים שלנו שאובחנו כחולים בקורונה. על פי הוראות משרד הבריאות ומשרד החינוך המשמעות היא שעל כל התלמידים והמורים בבית הספר להיכנס לבידוד.
בנוסף, עלינו להעביר רשימה מלאה של כל המורים, התלמידים, וההורים של התלמידים בבית הספר, ושל קופות החולים. התמודדות לא פשוטה לפנינו, אבל כתמיד, נצלח אותה בטוב. לצערנו, מדובר בנחלתם של לא מעט בתי ספר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
