לע"מ

עובד במשרד רה"מ נדבק בקורונה: נבדק עם מי היה במגע
מישל מחנין1.6.20
0
0
0
עובד במשרד ראש הממשלה נמצא הערב (שני) חיובי לקרונה. במשרד בודקים כעת מתי הוא בא במגע עם רה"מ בנימין נתניהו וסביבתו הקרובה, והאם יידרשו להיכנס לבידוד.
העובד טיפל בסידורים לקראת הצהרת רה"מ בעניין נגיף הקורונה במוצ"ש, על כן נבדק כמה קרוב היה לרה"מ וסביבתו ואם כן לכמה זמן. מלשכת רה"מ נתניהו נמסר: "עובד משרד רה"מ נמצא חיובי לקורונה. ברגעים אלה מבוצעת חקירה אפידיולוגית, שבסופה יינתנו הנחיות מתאימות למי שבא עמו במגע".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
