דוברות המשטרה

לוד: נתפס בזמן שהוא מנסה לפרוץ מכשיר כספומט ונעצר
אלדר ממן31.5.20
0
0
0
תושב קרית גת, בן 39, נתפס במהלך ניסיון לפרוץ מכשיר כספומט, בחניון תת קרקעי של מתחם קניות בלוד. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשוד כשהוא מנסר את מכשיר הכספומט ועצרו אותו לחקירה.
מהחקירה עלה חשד לפיו, פרץ החשוד למכונת סיגריות סמוכה וגנב ממנה קופסאות סיגריות ולאחר מכן ניסה לפרוץ את מכשיר הכספומט.
מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
