דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש כנגד 4 בחשד שניסו להבריח 29,000 כדורי אקסטזי לישראל
אלדר ממן31.5.20
0
0
0
כתב אישום חמור הוגש על ידי פרקליטות מחוז ת״א נגד 4 נאשמים, בשנות ה-20 לחייהם, בגין ייבוא והחזקה של 12 קילו סמים מסוג M.D.M.A . כתב האישום הוגש לאחר שבחודש שעבר סוכלה הברחה של 29,000 כדורי אקסטזי המכילים M.D.M.A מגרמניה לישראל.


הסמים, בשווי כולל של למעלה מ-2 מליון שקלים הוסלקו בתוך קופסאות שימורים של נקניקיות ונתפסו על ידי חוקרי יחידת הסמים של מכס מרכז ברשות המס.
לאחר איתור המשלוח אפשרו החוקרים למשלוח להגיע לסניף הדואר בתל אביב שם נאסף, לפני כשלושה שבועות, כאשר חוקרי משטרה יחד עם יחידת הסמים של המכס עקבו כל העת אחרי מקבלי החבילה ועצרו ״על חם״ חלק מהמעורבים בפרשה. מעצרם הוביל למעצרים נוספים.
מעצרם של הארבעה הוארך עד לתאריך ה-10.6.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
