משה ביטון

שר החינוך גלנט: ״הפתרון של סגירת כל מערכת החינוך - לא טוב״
תום אברמסון31.5.20
0
0
0
שר החינוך יואב גלנט, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לרשת ב׳ לאפשרות של סגירה מחודשת של מערכת החינוך, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה במספר בתי ספר ברחבי המדינה: ״הפתרון של סגירה רוחבית של כל המערכת - לפי דעתם של כל מי שהשתתף אתמול בדיונים - הוא לא טוב. אם נעשה זאת, נערים צעירים עלולים להדביק אנשים במקומות אחרים".
על העומסים בבדיקות לתלמידי הגמנסיה בירושלים, אמר גלנט: "באופן טבעי יש תקלות, ואני מניח שנתגבר עליהן. בסך הכל אנחנו מתגברים על הנגיף יותר טוב מאחרים. מצד אחד אנחנו נערכים לתרחישים, ומצד שני צריך להמשיך בשגרת החיים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
