דוברות המשטרה

השר אוחנה על חקירת הירי בירושלים: "לא נחרוץ את דינם של השוטרים"
אלדר ממן30.5.20
0
0
0
השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה מגיב הערב לחקירה שנפתחה בעניין הירי בתושב מזרח ירושלים: "אני משתתף בכאבה של משפחת אלחלאק ומביע צער על מותו של איאד, צעיר בעל צרכים מיוחדים. האירוע נבדק כמתחייב בחוק, ונפעל בהתאם לממצאים כדי למנוע מקרים דומים.
עד לסיום הבדיקה, לא נחרוץ את דינם של השוטרים. הם נדרשים לקבל החלטות גורליות בשניות, בשטח רווי פיגועים תוך סכנה תדירה לחייהם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
