דוברות המשטרה

חשודים בסחר בסמים נעצרו בת"א, פרדס חנה ובת ים
אלדר ממן26.5.20
0
0
0
אב ובנו (60,35) נעצרו בבת ים לאחר שבעסק שלהם, ברחוב בלפור בעיר וכן בביתו של אחד מהם נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג חשיש ואקסטזי. בנוסף נתפסו עשרות אלפי שקלים החשודים כדמי פידיון מסחר בסמים ואף תחמושת לכלי ירי.
שני החשודים הובאו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם. במהלך היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרם.
בפרדס חנה אותר במהלך חיפוש חומר החשוד כסם מסוג קריסטל במשקל של למעלה מ-20 גרם. 2 יושבי הרכב, אחים תושבי העיר בגילאי 28 ו 34 נעצרו.

במקרה אחר, נעצר ביום ראשון האחרון, צעיר כבן 22 תושב יבנה וברשותו 56 גרם סם מסוג קוקאין. הסמים נמצאו מוסתרים ברכבו של החשוד בעת שזה נמצא ברחוב לוי אשכול בתל אביב. ברשות החשוד נמצאה גם סכין מתקפלת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
