
0:00 / 0:00
המנהל האזרחי הרס מבנה למען חיילים בתל רומיידה. מרזל זעם: ״המנהל האזרחי עובד אצל הערבים, מפחד להרוס להם״ | צפו
תום אברמסון26.5.20
0
0
0
כוח גדול של אנשי המנהל האזרחי הרס הבוקר (שלישי) מבנה (פינת קפה) למען חיילים בתל רומיידה בחברון, דבר שעורר זעם אצל תושבי השכונה, בה מתגורר גם ברוך מרזל.
צפו במבנה לפני ההריסה:

מרזל זעם על הפינוי: ״לתושבים הערבים של חברון אשר בונים באופן בלתי חוקי לא הורסים, למחבלים לא הורסים, רק על יהודים הם גיבורים. הבטיחו עשרות פעמים להרוס לערבים, אבל המנהל עובד אצלם ומפחד להרוס להם - ממשלת נתניהו מנהיגה אכיפה בררנית וגזענות נגד יהודים".


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
