חן גלילי, המכון למחקרי ביטחון לאומי

גדעון סער: "קורא לרה"מ לנצל את הדחיה בהשבעה כדי לחדש המו"מ עם ימינה"
ליעם גולן14.5.20
0
0
0
לאחר הודעתם המשותפת של ראש הממשלה נתניהו וח"כ בני גנץ על דחיית השבעת הממשלה ליום ראשון, צייץ חבר הכנסת גדעון סער בטוויטר וקרא לחידוש המשא ומתן עם מפלגת ימינה.
סער כתב: "אני קורא לראש הממשלה נתניהו לנצל את הדחיה בהשבעת הממשלה כדי לחדש את המו״מ עם ״ימינה״ להצטרפותה לקואליציה. הפערים ניתנים לגישור וחבל שהשותפה האידיאולוגית הקרובה ביותר לליכוד תישאר בחוץ. חשוב שהגוש הפרלמנטרי של המחנה הלאומי ישמור על אחדותו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
