שלמה מור, 0404

הזעם בליכוד | צחי הנגבי: "לא זומנתי לשיחה - מניח שלא זקוקים לי הערב בכנסת"
ליעם גולן14.5.20
0
0
0
שר החקלאות, צחי הנגבי, זועם על כך שלא הוזמן לשיחה במשרד ראש הממשלה לפני הקמת ממשלת האחדות וצייץ בטוויטר בתגובה לנושא. כזכור, סגן שר הביטחון, אבי דיכטר, הודיע כי יחרים את ההצעה במליאה על הקמת הממשלה וזאת מכיוון שגם הוא לא הוזמן לשיחה אצל ראש הממשלה נתניהו לפני הקמתה.
הנגבי כתב: "נכון לעכשיו, דקות לפני הצגת הממשלה, עדיין לא זומנתי לשיחה בעניין הממשלה החדשה. אני מניח שלא זקוקים לי הערב בכנסת. שבת שלום!".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
