שמעון מלכה, דוברות הכנסת

שני מבוגרים, גבר ואשה, נחקרים במשטרה בעקבות שליחת ההודעות לסלולר של מנדלבליט
תום אברמסון14.5.20
0
0
0
שני מבוגרים, גבר ואישה, נחקרו היום (חמישי) באזהרה ביחידת הסייבר בלהב 433, בחשד ששלחו הודעות קשות לסלולר של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.
אמש, סיפר אחד מהחשודים לחדשות 0404 כי כתב הודעה קשה למנדלבליט על רקע רציחת הלוחם עמית בן יגאל ז״ל והבהיר כי עוד בטרם יצרה עמו המשטרה קשר וזימנה אותו לחקירה, הוא שלח הודעת התנצלות לסלולר של היועמ״ש.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
