יצחק הררי, דוברות הכנסת

רה"מ נתניהו העביר מכתב לנשיא וליו"ר הכנסת והודיע: "עלה בידי להרכיב ממשלה"
ליעם גולן13.5.20
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו העביר כעת מכתב ליו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ והודיע כי עלה בידיו להרכיב ממשלה.
רה"מ העביר מכתב נוסף גם לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין.


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
